Vasagatan 11, 111 20 Stockholm
Kantar Sifo, 114 78 Stockholm
tel: 08-507 420 00, mail: info@kantarsifo.com
Att sätta kunden i centrum är en av dagens mest omtalade och eftertraktade målsättningar - men ändå svår att uppnå. En konsekvent kundupplevelse är nyckeln till differentiering på en allt mer konkurrensutsatt marknad. Och straffet för dem som misslyckas kan vara hårt.
Teknikens framsteg bör kunna underlätta att nå detta mål. Men många organisationer lyckas inte att att agera utifrån de insikter och data som de får och blir istället överväldigade.
Hur kan ditt varumärke verkligen förstå och överträffa människors förväntningar? Denna 10-stegs-guide tittar på hur din organisation kan anamma en "people first"-kultur för att verkligen bli kundcentrerad.
The Art of Customer Centricity är skriven på engelska.
Vasagatan 11, 111 20 Stockholm
Kantar Sifo, 114 78 Stockholm
tel: 08-507 420 00, mail: info@kantarsifo.com