Vasagatan 11, 111 20 Stockholm
Kantar Sifo, 114 78 Stockholm
tel: 08-507 420 00, mail: info@kantarsifo.com
Företag med nöjda kunder som ger höga betyg på leverans och prestation har en stabil grund för tillväxt. Hur kommer det sig då att man tappar marknadsandelar och har utmaningar med att behålla kunderna trots en hög kundnöjdhet? Vad driver nöjda kunder till att bli illojala och överväga att byta leverantör?
Att se bortom relationsstyrkan är avgörande för att avslöja värdefulla insikter kring kundrelationen. Även om företagets kundrelationer är starka idag, bör man ständigt upprätthålla de och säkerställa en hög preferensgrad.
Ladda ner ”Mind the gap” och ta reda på:
Mind the gap är skriven på engelska.
Vasagatan 11, 111 20 Stockholm
Kantar Sifo, 114 78 Stockholm
tel: 08-507 420 00, mail: info@kantarsifo.com